Staples- allt du och ditt företag behöver för att lyckas.

Staples Online är en del av Staples koncernen som är världens största leverantör av kontorsvaror.

Vi har ett brett erbjudande till er som kund. Förutom ett stort sortiment på över 15 000 artiklar till konkurrenskraftiga priser erbjuder vi t.ex. fri frakt fram till dörren på order över 395:-, alltid fria returer och Price Match garanti - skulle du hitta ett lägre pris på motsvarande produkt matchar vi priset! Allt för att du som kund skall känna dig trygg med oss som leverantör.

Erbjudande till Modern Ekonomis kunder:

Staples har tagit fram en unik rabattkod som ger 10% rabatt på alla varor förutom datorer och surfplattor.
Giltighet 14/feb-14/Juni .
Ange kod 12787 i kassan för att erhålla rabatten vid era köp.
Kundtjänst når ni på tel. 033-20 65 50.

Välkommen till oss som kund!

Jag vill veta mer!

Ang personuppgifter | Dessa uppgifter kommer vi på Modern Ekonomi använda för att på bästa sätt kunna hantera och svara på din förfrågan. Finns fortsatt intresse av våra tjänster och lösningar sparar vi uppgifterna i vår kontaktdatabas för återkommande information och marknadsföring av våra produkter och tjänster.

Personuppgiftsansvarig är Modern Ekonomi. För frågor angående hanteringen av personuppgifterna eller en begäran om vilken information som finns sparad ber vi dig kontakta info@modernekonomi.se