Möt Modern Ekonomi på Ekonomi & Företagsmässan 24-25 september

Den 24-25 september arrangeras Ekonomi & Företag på Kistamässan, en mässa med inriktning på kunskap och inspiration för ekonomer och företagare. Modern Ekonomi finns på plats för att dela med sig av sina erfarenheter från att vara en modern redovisningsbyrå med rikstäckande resurser. Dessutom deltar VD Frans Blom i byråledardebatten under torsdagen.

Modern Ekonomi finns i monter B:31 där representanter från verksamhetens alla delar kommer att svara på frågor rörande ekonomistyrning, redovisning, tips och råd vid start av företag och mycket mer.

VD Frans Blom i SRF Byråledarkonferens

Modern Ekonomis VD Frans Blom kommer på torsdagen den 25 september medverka i SRF Byråledarkonferens där några av landets framgångsrika företagare i branschen delar med sig av sina erfarenheter. K-G Bergström är moderator och leder byråledardebatten.
Kl. 9.00 - 12.00, Kistamässan Sal E4

VÄLKOMNA!

Tel: +46 (0) 220 239 07; Mobil +46 (0) 707 45 42 02

Modern Ekonomi