Kompletta bokslut och årsredovisningar

Behöver du någon som kan säkerställa kvaliteten på ditt bokslut? Fokusera på det du verkligen brinner för – så sköter vi bokslut och årsredovisning åt dig. Fyll i vårt kontaktformulär så kontaktar vi dig inom kort!

Vad är ett bokslut?

Ett bokslut är en sammanställning av ett företags bokföring som måste ske varje år. Bokslutet kommer i sin tur vara underlag för beskattning. Aktiebolag, handelsbolag, enskilda firmor och föreningar ska alla sammanställa bokslut. Ett bokslut innehåller i regel resultaträkning och balansräkning och avslutar ett räkenskapsår.

På Modern Ekonomi är inget uppdrag för litet eller för stort – vi hjälper både enskilda firmor och stora bolag med sina bokslut och årsredovisningar. Vår grundtjänst Bokslut & Årsredovisning erbjuder bland annat hjälp med:

• Bokslut
  • Årsbokslut
  • Årsredovisning
  • Koncernredovisning
  • Rapport om årsredovisningen – ett kvalitetskvitto för företagets intressenter

Upplever du att bokslut och årsredovisning tar för mycket av din tid? Överlämna det till oss på Modern Ekonomi. Vi är experter på ekonomi och levererar alltid bokslut av högsta kvalitet.

Löpande bokföring till ditt bokslut

För att göra ditt bokslut så enkelt att sammanställa som möjligt behöver du ha en löpande bokföring. Alla bokföringsposter ska ha ett kvitto, faktura eller annat underlag. På Modern Ekonomi erbjuder vi en rad e-tjänster som underlättar din bokföring och samlar dina fakturor och utlägg på ett smidigt och enkelt sätt. Genom att ha bra rutiner kring bokföring kommer du belönas längre fram när det är dags för din årsredovisning.

Bokslut egen firma

Har du egen firma och behöver hjälp med ditt bokslut? På Modern Ekonomi är vi vana vid att hjälpa både små och stora verksamheter med sina bokslut. Kontakta oss redan idag!

Jag vill veta mer!

Ang personuppgifter | Dessa uppgifter kommer vi på Modern Ekonomi använda för att på bästa sätt kunna hantera och svara på din förfrågan. Finns fortsatt intresse av våra tjänster och lösningar sparar vi uppgifterna i vår kontaktdatabas för återkommande information och marknadsföring av våra produkter och tjänster.

Personuppgiftsansvarig är Modern Ekonomi. För frågor angående hanteringen av personuppgifterna eller en begäran om vilken information som finns sparad ber vi dig kontakta info@modernekonomi.se