En SUVerän Bilaffär

Du som är kund eller medarbetare hos Modern Ekonomi får 9 % rabatt på nya RAV4.

Tänk dig en sofistikerad, bränslesnål och stark SUV laddad med vår världsledande hybridkraft. Äntligen är nya RAV4 Hybrid här, med AWD, bekväm e-CVT och en dragvikt på 1.650 kg. Hybridkraften, då en bensin- och elmotor samverkar, ger inte bara bättre prestanda utan håller också förmånsvärdet och CO2-utsläppen på riktigt låga nivåer. Nya RAV4 är utrustad med säkerhetssystemet Toyota Safety Sense, aktiv farthållare, parkeringssensor, backkamera och massor av tekniska finesser. Givetvis kan du få din nya SUV med en stark bensinmotor istället.
Hitta din närmaste återförsäljare på toyota.se

Erbjudande till Modern Ekonomi
RAV4 Hybrid 2,5-e CVT ActivePlus

Medlemspris:
311.129 kr inkl moms
(Ord pris: 341.900 kr, inkl moms)
Leasing 1.872 kr/mån* exkl moms*
Förmånsvärde från 1.713 kr/mån**

Utrustad med bl a:
• 18-tums lättmetallfälgar
• Mörktonade bakre rutor
• Eljusterbar förarstol
• Tygklädsel med inlägg i skinn och mocka (grå/svart)
• Svart innertak
• Elektrisk manövrerbar baklucka
• Nyckelfritt låssystem Smart Entry/Smart Start
• Toyota Safety Sense
• Multimediasystemet Toyota Touch 2 med 7-tums
pekskärm och backkamera

*Finansieringsuppgifter från Toyota Financial Services: ord rörlig ränta (april 2016), 36 mån, 4500 mil, 30% särskild leasingavgift, 50% restvärde. Leasingpriser är exkl moms, uppläggnings- och aviavgifter tillkommer. ** Preliminärt netto vid 50% marginalskatt

För mer info om RAV4
Jag vill veta mer!

Ang personuppgifter | Dessa uppgifter kommer vi på Modern Ekonomi använda för att på bästa sätt kunna hantera och svara på din förfrågan. Finns fortsatt intresse av våra tjänster och lösningar sparar vi uppgifterna i vår kontaktdatabas för återkommande information och marknadsföring av våra produkter och tjänster.

Personuppgiftsansvarig är Modern Ekonomi. För frågor angående hanteringen av personuppgifterna eller en begäran om vilken information som finns sparad ber vi dig kontakta info@modernekonomi.se