Modern Ekonomis erbjudande:

Du som är medlem i Modern Ekonomi (ME) kan teckna avtal med Tele2 till extra bra priser som gäller för både mobiltelefoni, extra data, mobilt bredband och växeltjänster.
Som medlem får du bl a 10 % rabatt på:

• Mobilabonnemang
  • Mobilt bredband
  • Mobila tilläggstjänster

För att beställa, kontakta närmaste Tele2-butik eller återförsäljare. Du kan även ringa Kundservice på 0200-23 23 23, ange val #2 i menyn.

Glöm inte att ange Modern Ekonomi (ME) avtalsnummer: 890460-T vid beställning.

Jag vill veta mer!

Ang personuppgifter | Dessa uppgifter kommer vi på Modern Ekonomi använda för att på bästa sätt kunna hantera och svara på din förfrågan. Finns fortsatt intresse av våra tjänster och lösningar sparar vi uppgifterna i vår kontaktdatabas för återkommande information och marknadsföring av våra produkter och tjänster.

Personuppgiftsansvarig är Modern Ekonomi. För frågor angående hanteringen av personuppgifterna eller en begäran om vilken information som finns sparad ber vi dig kontakta info@modernekonomi.se